قوانین و مقررات

روش های ارسال سفارشات

سفارشات از چه روش هایی ارسال می شن؟

تمامی سفارشات ارسالی در شهر گنبد کاووس  از طریق پیک و تمامی سفارشات ارسالی به سراسر ایران از طریق شرکت‌های پست  پیشتاز و تیپاکس ارسال می‌شوند.

سفارش ها چند روزه به دست مشتریان می رسن؟

سفارش های ارسالی در شهر گنبد کاووس حداکثر پس از یک روز  تحویل مشتریان عزیز می‌شوند و بازه زمانی تحویل سفارشات در سراسر ایران که از طریق پست پیشتاز و تیپاکس ارسال می‌شوند بین 2 تا 7 روز کاری با توجه به بعد مسافت می‌باشد.

چطور مطمئن شوم  که محصول خریداری شده  سالم به دستم می‌رسد؟

تمامی محصولات و سفارشات ارسالی این فروشگاه اینترنتی دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند و از طریق بسته‌بندی‌های ایمن و استاندارد از طریق پست پیشتاز و تیپاکس ارسال می‌شوند. لطفا صحت و سلامت بسته‌بندی کالا را در هنگام دریافت از مأمور پست بدقت بررسی نمایید تا در صورت وجود علائم ضربه خوردگی احتمالی آن را دریافت نکرده و مراتب را به بخش پشتیبانی و امور مشتریان اطلاع دهید یا در صورت دریافت کالا ظرف مدت 2 روز کاری کالا را  بدون باز کردن بسته‌بندی و پلمپ محصول  به آدرسی پستی ما به نشانی:

استان گلستان،شهرستان گنبدکاووس،خیابان مفتح،پلاک ۵ و کد پستی:۴۹۷۱۶۳۷۵۹۳  ارسال نمایید. در صورتی که توسط کارشناسان ارزیابی محصول معیوب بودن محصول خریداری شده اثبات شود امکان تعویض محصول  و یا بازپرداخت هزینه محصول به همراه هزینه ارسال آن توسط مجموعه مدرن دیجی  به شما پرداخت خواهد شد.

هزینه ارسال محصولات

نحوه محاسبه هزینه ارسال سفارشات چگونه است؟

هزینه ارسال تمام سفارشات بالاتر از  یک میلیون  تومان رایگان و سفارشت کمتر از یک میلیون  تومان ۳۵ هزار تومان هزینه  پست پیشتاز

و تیپاکس پس کرایه خواهد بود

شرایط عودت و یا تعویض محصول

ضمانت  اصالت و سلامت فیزیکی کالا چیست؟

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به این معنی است که تمامی محصولات خریداری شده از  فروشگاه اینترنتی مدرن دیجی باید از نظر فیزیکی و ظاهری به صورت سالم به دست مشتریان عزیز  تحویل داده شوند.

لطفا هنگام دریافت(تحویل) کالا  به این  نکات حتما  توجه  نمایید

مهم: مشتری  گرامی قبل تحویل کالا از مامور توزیع ،بسته خود را از لحاظ سلامت فیزیکی چک کنید در غیر اینصورت فروشگاه مدرن دیجی  هیچ گونه مسئولیتی در مورد آسیب دیدگی کالای شما ندارد.

هنگام تحویل گرفتن محصول، قبل از بازکردن کالا(محصول)، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت عدم وجود مطابقت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به مدرن دیجی صورت گیرد.

چنانچه بعد از باز کردن بسته‌بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه معایب ظاهری از جمله شکستگی، خراشیدگی و … باشد، مشتری عزیز  موظف است ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی، مشکل نرم افزاری باشد، می‌بایست ظرف مدت ۷ روز از تاریخ تحویل کالا به خدمات مشتریان مدرن دیجی  اطلاع داده شود. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می‌توانید کالای خود را، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می‌گردد. در این حالت، با توجه به نوع مشکل کالا، به یکی از چهار  حالت زیر  به شما پاسخ داده خواهد شد:

  1. درصورتی که خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می‌شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا بصورت کامل به مشتری عودت داده خواهد شد.
  2. درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تأیید مدرن دیجی نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می‌گردد در این صورت کلیه هزینه‌های جابجایی به عهده مشتری گرامی می‌باشد.

 3 .درصورتی که اختلال، ناشی از ایرادهای جزئی و نرم افزاری (قابل رفع با Update و Reset)باشد، کالای شما توسط ایران بابا به گارانتی تحویل داده شده و پس از اطمینان از اصلاح و سلامت دستگاه، به شما عودت داده می‌شود. خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان ۷ روز، مدرن دیجی هیچ گونه مسئولیتی در قبال محصول خریداری شده ندارد و شما می‌توانید شخصا درخواست خود را از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید.

  1. در صورتی که قصد مرجوعی کالا را داشتید حتما باید تا 7 روز پس از ثبت سفارش، درخواست مرجوعی خود را به ایمیل infomoderndigi@gmail.com ارسال نمایید.

در مورد کالای دیجیتال و الکترونیک، اگر کالا سالم و دقیقا مطابق سفارش باشد، به هیچ عنوان پس گرفته نمی‌شود.

شرایط عودت محصول - در صورتی که محصول سفارش داده شده از نظر رنگ، شکل و یا مدل با محصول دریافت شده تقاوت داشته  باشد :

۱- در صورتی که تفاوت‌های موجود بدون باز کردن بسته‌بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد مشتری می‌بایست محصول را   به حامل بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت، با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر مبلغ پرداخت شده بصورت کامل  با تمایل مشتری عزیز  به وی عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه مدرن دیجی می‌باشد.

۲- در صورتی که تفاوت‌های موجود بدون باز کردن بسته‌بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده نباشد مشتری می‌بایست پس از تماس با بخش خدمات پس از فروش و حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، آن را  به فروشگاه اینترنتی مدرن دیجی  بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش خدمات پس از فروش، محصول ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر با تمایل مشتری مبلغ پرداخت شده بصورت کامل به وی عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی مدرن دیجی می‌باشد.

نکته مهم : در صورت آسیب به جعبه، پاره کردن و یا نوشتن بر روی آن و یا همچنین آسیب رساندن به لوازم موجود در داخل بسته، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

شرایط عودت محصول - در صورتی که محصول سفارش داده شده دچار آسیب دیدگی فیزیکی باشد

در صورتی که محصول سفارش داده شده از نظر فیزیکی دچار آسیب شده باشد به طوری که تنها با باز کردن بسته‌بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می‌بایست حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، آن را به نحوی که با حمل دچار آسیب مجدد نشود به فروشگاه اینترنتی مدرن دیجی بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر با تمایل مشتری مبلغ پرداخت شده بصورت کامل عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی مدرن دیجی  می‌باشد.

نکته مهم: در صورت آسیب به جعبه، پاره کردن و یا نوشتن بر روی آن و یا همچنین آسیب رساندن به لوازم موجود در داخل بسته، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

شرایط عودت محصول - در صورتی که محصول سفارش داده شده به واسطه حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شده باشد :

در صورتی که محصول سفارش داده شده به واسطه حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شده باشد به طوری که آسیب وارد شده بدون باز کردن بسته‌بندی و تنها از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می‌بایست به محض دریافت محصول این مسئله را به اطلاع حامل برساند و پس از بررسی و تأیید آن، بدون آنکه بسته‌بندی محصول را باز نماید و یا تغییری در آن ایجاد نماید، به منظور عودت محصول به فروشگاه اینترنتی مدرن دیجی، آن را  (در صورتی که حامل از طرف شرکت انتخاب شده باشد) به حامل بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، در صورتی که تحویل قبل از ظهر انجام شده باشد، کالای مشابه در همان روز و در صورتی که تحویل بعد از ظهر انجام شده باشد، کالای مشابه در صبح روز بعد مجددا برای مشتری ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی مدرن دیجی  یا حامل می‌باشد

اگر  مشتری   از خرید خود انصراف دهد مراحل به چه صورت است؟

1 .در صورتی که مشتری عزیز قبل از ارسال سفارش از خرید خود منصرف شود، می‌بایست هر چه سریع‌تر با بخش فروش تماس بگیرد و این مسئله را به کارشناسان بخش فروش اعلام نماید و در صورت تمایل، نسبت به تغییر سفارش و یا عودت مبلغ پرداخت شده اقدام نماید. لازم به ذکر است که پس از انصراف از خرید، در صورتی که مشتری هزینه سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا روش‌های مشابه پرداخت کرده باشد، مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب وی واریز خواهد شد.

  1. در صورتی که مشتری پس از ارسال سفارش و حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول از خرید خود منصرف شود، می‌تواند با بخش فروش تماس بگیرد و این مسئله را به کارشناسان بخش فروش اعلام نماید و پس از انجام هماهنگی‌های لازم نسبت به تغییر سفارش و یا عودت مبلغ پرداخت شده اقدام نمایید. بدین ترتیب مشتری می‌بایست بسته‌بندی باز نشده محصول را  به فروشگاه اینترنتی مدرن دیجی ارسال نماید. در اینصورت، مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری گرامی  می‌باشد.

نکته مهم: در صورت باز شدن بسته‌بندی یا پلمپ و آسیب رساندن به جعبه، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

شرایط  استفاده از خدمات گارانتی

تمام کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مدرن دیجی  دارای گارانتی اصالت و سلامتی فیزیکی به مدت ۴۸ ساعت بعد از تحویل کالا  قابل تعویض می‌باشند اما در صورت خرید محصول به همراه سایر گارانتی‌های شرکتی، خدمات پس از فروش و گارانتی کالا تماما به عهده شرکت گارانتی کننده می‌باشد و فروشگاه مدرن دیجی  هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.